Bolsonaro vai iniciar viagens pelo Brasil nas próximas semanas

Ele citou como primeiros destinos Pará, Amazonas e Paraíba, onde deve participar da cerimônia de entrega de casas populares em Campina Grande

Foto: (Bolsonaro e o vice, Hamilton Mourão, em evento no DF Fátima Meira / FUTURA PRESS/ESTADÃO CONTEÚDO – 28/03/2019)

O presidente Jair Bolsonaro planeja iniciar uma série de viagens pelo Brasil nas próximas semanas. “Tem alguma (viagem) prevista sim, têm várias”, disse. Ele citou como primeiros destinos Pará, Amazonas e Paraíba. No último caso, o presidente deve participar da cerimônia de entrega de casas populares em Campina Grande, ao lado do prefeito Romero Rodrigues (PSDB).

A informação das viagens nacionais do presidente foi antecipada pelo governador de Goiás, Ronaldo Caiado (DEM), que esteve com Bolsonaro no Palácio do Planalto na quarta-feira, 27. A agenda tem como um dos objetivos ampliar a base de apoio do governo.

Sobre as dificuldades no Congresso, Bolsonaro avaliou como uma situação “natural’. “Eu fui deputado por 28 anos. Metade da Câmara é jovem, que vão aprendendo o trejeito político com o tempo”, minimizou. Ele afirmou que “articulação é conversar” e que metade dos parlamentares é composta por seus “amigos”.

Neste fim de semana, o presidente embarca para Israel, em sua terceira viagem internacional, todas neste mês (Estados Unidos e depois Chile). Em Israel, o presidente brasileiro irá retribuir o gesto do premiê Benjamin Netanyahu, que veio à posse em 1º de janeiro.
Já no domingo, Bolsonaro terá uma reunião com o premiê, por volta das 17h, horário local. Os temas que serão discutidos entre os dois são parcerias nas áreas de TI (Tecnologia da Informação), defesa, segurança, aviação e saúde. Após a reunião, eles devem fazer uma declaração à imprensa, e depois jantam juntos.

Copyright © 2018 Estadão. Todos os direitos reservados

12 comentários em “Bolsonaro vai iniciar viagens pelo Brasil nas próximas semanas

  • 24 de novembro de 2019 em 17:07
    Permalink

    Ahaa, its good dialogue concerning this paragraph at this place
    at this website, I have read all that, so now me also commenting at this place.

  • 25 de novembro de 2019 em 00:48
    Permalink

    Good post. I be taught something more challenging on completely different blogs everyday. It would always be stimulating to learn content material from other writers and follow just a little one thing from their store. I抎 favor to use some with the content on my blog whether or not you don抰 mind. Natually I抣l offer you a hyperlink in your internet blog. Thanks for sharing.

  • 25 de novembro de 2019 em 06:38
    Permalink

    I’m really enjoying the theme/design of your
    blog. Do you ever run into any internet browser compatibility problems?

    A handful of my blog visitors have complained about my
    website not working correctly in Explorer but looks great in Firefox.
    Do you have any tips to help fix this problem?

  • 26 de novembro de 2019 em 13:59
    Permalink

    You can definitely see your expertise within the article you
    write. The sector hopes for more passionate writers such as you who aren’t afraid to mention how they believe.
    All the time follow your heart.

  • 27 de novembro de 2019 em 17:45
    Permalink

    It抯 arduous to find knowledgeable folks on this matter, however you sound like you already know what you抮e talking about! Thanks

  • 28 de novembro de 2019 em 18:09
    Permalink

    Hi there to all, the contents existing at this web page are really awesome for
    people experience, well, keep up the good work fellows.

  • 30 de novembro de 2019 em 15:32
    Permalink

    There is noticeably a bundle to learn about this. I assume you made certain good factors in features also.

  • 2 de dezembro de 2019 em 21:51
    Permalink

    Hi my family member! I wish to say that this article is amazing, nice written and come with almost all important infos.
    I’d like to see more posts like this .

  • 3 de dezembro de 2019 em 04:50
    Permalink

    WONDERFUL Post.thanks for share..more wait .. ?

  • 3 de dezembro de 2019 em 15:37
    Permalink

    Heya i am for the first time here. I found this board and I find It really useful & it helped me out much.

    I hope to give something back and aid others like you
    aided me.

  • 6 de dezembro de 2019 em 00:49
    Permalink

    A powerful share, I just given this onto a colleague who was doing a bit analysis on this. And he in reality purchased me breakfast as a result of I discovered it for him.. smile. So let me reword that: Thnx for the treat! However yeah Thnkx for spending the time to debate this, I really feel strongly about it and love studying more on this topic. If potential, as you turn into experience, would you mind updating your blog with extra particulars? It’s extremely useful for me. Large thumb up for this blog post!

  • 6 de dezembro de 2019 em 02:18
    Permalink

    I blog frequently and I genuinely thank you for your information. The article has really peaked my interest.
    I am going to take a note of your site and keep checking
    for new information about once per week. I subscribed
    to your RSS feed too.

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.