“Festa I Love Pagodinho com cantor Belo”

A festa I Love Pagodinho traz recordações emocionantes para que o público possa reviver momentos especiais embalados pelo estilo musical mais apaixonante do Brasil. E como embaixador da primeira edição, conta com a presença do consagrado cantor Belo.

Os anos 90 foram marcados pelo lançamento de grandes grupos de pagode. Foi nessa década que o cantor Belo iniciou sua carreira liderando um grupo de sucesso, que vendeu cerca de 1 milhão de cópias do CD Farol das Estrelas, realizando diversas turnês. Seguiu carreira solo com shows pelo Brasil, África e Europa. Participou de gravações com destaques da música brasileira, como Ivete Sangalo e Neguinho da Beija-Flor, essa parceria também lhe rendeu a participação no samba enredo da Escola de Samba presidida pelo sambista. Dono de uma voz marcante, esse cantor com mais de 20 anos de carreira arrasta multidões por onde passa até os dias de hoje!

O show acontece com uma superestrutura totalmente coberta, com lounges, camarotes e área vip, além de praça de alimentação e ampla segurança, no dia 01/12, às 22:00 horas na Arena do Estádio Mané Garrincha, entrada pelo portão 17. O evento promete conforto e muita emoção ao público.

Serviços:

Evento: I Love Pagodinho com cantor Belo

Dia: 01/12/2017

Hora: 22 hs.

Local: Estádio Mané Garrincha

Evento totalmente coberto

Ingressos: Área Vip – R$ 60,00

                 Camarote – R$ 90,00

 

Últimos ingressos no 2º lote

.

 PONTOS DE VENDAS

  • Sacerdote Jeans | Taguatinga Shopping | Alameda Shopping | Recando das Emas
  • 135store | Sudoeste (ao lado do Koni)
  • Pump Suplementos | Águas Claras (Via Brisa) | Asa Norte 406/407
  • Bilheteria Digital

Informações: (61) 99249-1379 // (61) 98204-0073

Ingressos: 99223-1096

23 comentários em ““Festa I Love Pagodinho com cantor Belo”

  • 22 de novembro de 2019 em 05:35
    Permalink

    Great post. I was checking constantly this blog and I’m impressed!

    Extremely helpful info particularly the last part :)I
    caare ffor such info much. I was seekng this particular information for a
    long time. Thank you and best of luck.

  • 22 de novembro de 2019 em 10:03
    Permalink

    Hi, I do believe this is a great blog. I stumbledupon it 😉 I will revisit once
    again since i have saved as a favorite it. Money and freedom is
    the best way to change, may you be rich and
    continue to help others.

  • 22 de novembro de 2019 em 15:29
    Permalink

    Its not my first time to visit this site, i
    am browsing this web site dailly and obtain pleasant data from here every day.

  • 23 de novembro de 2019 em 21:53
    Permalink

    I think the admin of this website is genuinely working hard for his
    website, for the reason that here every material
    is quality based data.

  • 25 de novembro de 2019 em 18:45
    Permalink

    Hey this is kinda of off topic but I was wanting to
    know if blogs use WYSIWYG editors or if you have to manually code with
    HTML. I’m starting a blog soon but have no coding skills so
    I wanted to get advice from someone with experience.
    Any help would be greatly appreciated!

  • 26 de novembro de 2019 em 15:43
    Permalink

    Thanks a lot for sharing this with all folks you actually know what you’re speaking about!
    Bookmarked. Please also talk over with my website =).

    We will have a hyperlink alternate agreement between us

  • 27 de novembro de 2019 em 17:17
    Permalink

    Thank you a lot for sharing this with all folks you actually know what you are talking approximately!
    Bookmarked. Kindly also discuss with my website =). We may have a link
    change contract between us

  • 28 de novembro de 2019 em 13:56
    Permalink

    Hey! Do you use Twitter? I’d like to follow you if that would
    be okay. I’m definitely enjoying your blog and look forward to new updates.

  • 30 de novembro de 2019 em 17:32
    Permalink

    Hi there are using WordPress for your site platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and create my own. Do you require any coding expertise to make your own blog?
    Any help would be greatly appreciated!

  • 1 de dezembro de 2019 em 14:21
    Permalink

    Great blog here! Also your website loads up very fast!
    What host are you using? Can I get your affiliate link to
    your host? I wish my website loaded up as quickly as yours lol

  • 1 de dezembro de 2019 em 15:03
    Permalink

    I am sure this post has touched all the internet people,
    its really really fastidious paragraph on building up new weblog.

  • 2 de dezembro de 2019 em 00:01
    Permalink

    Ahaa, its fastidious dialogue concerning this piece of writing here
    at this webpage, I have read all that, so at this time me also commenting here.

  • 2 de dezembro de 2019 em 15:33
    Permalink

    Do you mind if I quote a couple of your articles as long as I
    provide credit and sources back to your webpage?

    My blog site is in the very same niche as yours and my visitors would really benefit from a lot of the
    information you present here. Please let me know if this alright with you.
    Regards!

  • 2 de dezembro de 2019 em 15:50
    Permalink

    Hello are using WordPress for your blog platform?
    I’m new to the blog world but I’m trying to get started and set
    up my own. Do you need any html coding knowledge to make your own blog?

    Any help would be really appreciated!

  • 2 de dezembro de 2019 em 17:12
    Permalink

    Mainl because using modifiers and abijlities of other cards, one can easily
    overcome the attack power of a Blue Eyes White Dragon that is certainly played against them.
    On such a novices’ evening, the next incident happened :
    The bidding had started No bidd : No bid : No bid .
    The romantic aura surrounding craps might bee attributedd iin no
    smnall strategy to the classic Broadway musical Guuys
    and Dolls, which featured those roguish craps players
    Skyy Masterson annd Nathan Detroit not just prevailing up against
    the odds,but inn addition winning the hearts of their true
    loves.

  • 2 de dezembro de 2019 em 22:13
    Permalink

    Good day! Would you mind if I share your blog with my facebook group?
    There’s a lot of folks that I think would really appreciate your content.
    Please let me know. Thanks

  • 3 de dezembro de 2019 em 03:35
    Permalink

    Link exchange is nothing else except it is just placing the other person’s webpage link on your page at appropriate place and other person will also do similar for you.

  • 4 de dezembro de 2019 em 18:29
    Permalink

    I don’t know if it’s just me or if everybody else experiencing
    problems with your website. It appears like some of the
    text on your posts are running off the screen. Can somebody else please comment and let me
    know if this is happening to them too? This may
    be a problem with my web browser because I’ve had this happen previously.
    Kudos

  • 6 de dezembro de 2019 em 13:55
    Permalink

    It’s wonderful that you are getting thoughts from this article as well as from our dialogue
    made at this time.

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.