Harmonia entre os Poderes Executivo e Legislativo faz com que o progresso continue em Águas Lindas de Goiás

O prefeito Hildo do Candango tem elogiado constantemente o trabalho dos vereadores, pois a Câmara Municipal está trabalhando para que a cidade de Águas Lindas de Goiás continue no rumo do progresso e do desenvolvimento. A harmonia entre os Poderes Executivo e Legislativo coopera para o bem de toda a comunidade que quer ver ações e obras pela cidade e o resultado está aí, visível, por onde se passa há um canteiro de obras instalado.
O presidente da Câmara Municipal, vereador Rogemberg Barbosa, vem conduzindo a casa com ética e seriedade, apresentando requerimentos e projetos que beneficiam toda a população. Os projetos do Executivo são analisados e passam pelas comissões correspondentes. Em seguida vão ao plenário.
Hildo do Candango está em seu segundo mandato como prefeito, e quer dar inicio a outras obras essenciais que beneficiarão toda a população da cidade, melhorar o transporte local, para que o passageiro tenha um atendimento digno e de qualidade, construir novas paradas de ônibus, construir a rodoviária interestadual, implantar o sistema de integração no transporte coletivo, e para que tudo isso aconteça, o prefeito conta com o apoio dos vereadores.

14 comentários em “Harmonia entre os Poderes Executivo e Legislativo faz com que o progresso continue em Águas Lindas de Goiás

  • 23 de novembro de 2019 em 15:19
    Permalink

    A person essentially lend a hand to make seriously
    articles I might state. This is the first time I frequented your
    web page and thus far? I amazed with the research you made to make this actual put up amazing.
    Magnificent task!

  • 25 de novembro de 2019 em 12:18
    Permalink

    You could certainly see your enthusiasm in the
    article you write. The world hopes for more passionate writers such as you who are not afraid to mention how they believe.
    All the time follow your heart.

  • 30 de novembro de 2019 em 06:05
    Permalink

    Marvelous, what a blog it is! This blog provides useful information to us, keep it up.

  • 3 de dezembro de 2019 em 20:45
    Permalink

    Hi there, I found your site by means of Google at the same time as searching for a related subject, your site got here
    up, it looks good. I’ve bookmarked it in my google bookmarks.

    Hi there, just turned into alert to your blog through Google, and found that it’s really informative.

    I am gonna watch out for brussels. I’ll appreciate if you continue this in future.
    Many people will probably be benefited out of your writing.
    Cheers!

  • 11 de dezembro de 2019 em 13:07
    Permalink

    This blog was… how do you say it? Relevant!! Finally I’ve found something that helped me.
    Thank you!

  • 17 de dezembro de 2019 em 19:45
    Permalink

    I am really impressed with your writing skills and also with the layout on your blog.

    Is this a paid theme or did you customize it yourself?
    Anyway keep up the excellent quality writing, it is rare to see a nice blog like this one these days.

  • 29 de dezembro de 2019 em 19:31
    Permalink

    whoah this weblog is great i love studying your
    articles. Keep up the good work! You realize,
    a lot of individuals are searching round for this information, you could help
    them greatly.

  • 31 de dezembro de 2019 em 07:38
    Permalink

    I want to to thank you for this fantastic read!!
    I definitely enjoyed every little bit of it. I have you bookmarked to check out new stuff you post…

  • 7 de janeiro de 2020 em 09:54
    Permalink

    Thank you for every other magnificent article. Where else could anyone
    get that type of info in such an ideal way of writing?
    I have a presentation next week, and I’m on the look for such info.

  • 16 de janeiro de 2020 em 21:00
    Permalink

    Everything typed made a great deal of sense. However, think about this, what if you typed a catchier title?
    I ain’t saying your content isn’t good., however what if you added a post title to maybe
    grab folk’s attention? I mean Harmonia entre os Poderes Executivo
    e Legislativo faz com que o progresso continue em Águas Lindas de Goiás –
    Jornal NTA is kinda boring. You could peek at Yahoo’s front page and
    watch how they create article headlines to grab people
    to open the links. You might add a video or a pic or two to grab people interested
    about everything’ve got to say. In my opinion, it would make
    your posts a little livelier.

  • 18 de janeiro de 2020 em 11:49
    Permalink

    you are really a excellent webmaster. The website loading speed is incredible.
    It sort of feels that you’re doing any distinctive trick. Also,
    The contents are masterpiece. you’ve done a excellent job in this topic!

Deixe uma resposta

O seu endereço de e-mail não será publicado.